Valitse, miten haluat käyttää verkkosivustoamme:

Evästeet auttavat parantamaan verkkosivuston käyttökokemusta ja tarjoamaan turvallisia palveluja. Jotkin evästeet ovat välttämättömiä turvallisuuden ja kirjautumistoimintojen kannalta, toiset taas mahdollistavat helpomman käytön ja kätevän tuen. Voit peruuttaa päätöksesi milloin tahansa.

Osakkeen hinta
144,88 €
Omistus
Sijoitettu
940 851 €
Lainsäädännöllinen varoitus: Tämän rahoitusvälineen hankkimiseen liittyy huomattavia riskejä, ja se voi johtaa sijoitettujen varojen täydelliseen menettämiseen. Tuotto-odotuksia ei ole taattu, ja ne voivat olla myös alhaisempia.

Manuel Zeller, CEO und Gründer

"Sokerittomien välipalojen kysyntä kasvaa vuosi vuodelta. NEOH on tällä hetkellä ainoa tuotemerkki, joka tarjoaa sokerittomia tuotteita, joilla ei ole juurikaan vaikutusta verensokeriin. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi haluamme kehittää yleisön avulla viisi uutta tuotetta.

Tule mukaan tälle matkalle kohti terveellisempää ja tietoisempaa napostelua ilman syyllisyyttä!" 

Manuel Zeller, NEOH Invest AG:n perustaja ja toimitusjohtaja

Tärkeimmät syyt sijoitukselle

Useita vuosia johtoasemassa innovatiivisten sokerinkorvikkeiden kehittämisessä

Osaava johtoryhmä, jolla on monen vuoden johtamiskokemus

Vahvat strategiset kumppanit suurina sijoittajina

Huomautus: Sijoitus tehdään NEOH Invest AG:n etuoikeutettuihin osakkeisiin. NEOH Invest AG omistaa tällä hetkellä 5,57 prosenttia Alpha Republic GmbH:n osakkeista ja aikoo käyttää pääomaa hankkiakseen enintään 2,77 prosenttia lisää osakkeita Alpha Republic GmbH:stä 36 987 317,77 euron valuaatiolla.

Tiedot sijoituksesta

Tyyppi:
Osakeanti
Jo sijoitettu:
940 850,72 €
Jaettava omistusosuus:
13,34 – 33,87 %
Osakkeen hinta:
144,88 €
minimisijoitus 5 osaketta
Osakkeiden nykyinen lukumäärä:
84 220
Joista etuoikeutetut osakkeet:
14 220
Osakekanta täyden diluution jälkeen:
84 220
Valuaatio (pre-money):
2 060 193,60 €
Tarjottavien osakkeiden määrä:
7 284
Tarjolla:
DE, AT, FI
Välittäjä:
Invesdor Oy

Yleiskatsaus

Profiili

Välipalojen tulevaisuus ei tarvitse sokeria. Alpha Republic GmbH toteuttaa tämän lupauksen tuotemerkillä "NEOH". Innovatiivinen elintarviketeknologiayritys kehittää ja myy makeisia, joihin ei ole lisätty teollista sokeria tai muita terveydelle haitallisia ainesosia. Tällä yritys haluaa mullistaa makeismarkkinat, joiden vuosittaisen myynnin arvioidaan olevan yli 800 miljardia US dollaria vuodessa, sillä liiallisesta sokerin kulutuksesta on tullut yksi suurimmista terveysongelmista maailmanlaajuisesti, minkä vuoksi monet asiantuntijat kutsuvat sokeria jo uudeksi tupakaksi. Kansalliset säädökset, kuten sokeriverot Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Ranskassa tai joissakin Yhdysvaltojen osavaltioissa, ja kuluttajien lisääntyvä tietoisuus tekevät sokerittomista makeisista - vegaanisen ruoan jälkeen - elintarviketeollisuuden uuden megatrendin. Tarjonta on vielä hallittavissa, mutta kuluttajien kiinnostus kasvaa nopeasti  Innovatiivisella etulyöntiasemallaan ja "vallankumouksellisella" sokerinkorvausreseptillään NEOHilla on elintarviketeknologiasijoittaja Heinrich Prokopin mukaan täydelliset edellytykset nousta yhdeksi johtavista maailmanlaajuisista tuotemerkeistä näillä dynaamisilla kasvumarkkinoilla.

Uudenlaisella sokerinkorvikkeella, jota aiotaan markkinoida tuotenimellä ENSO, sokeri on mahdollista korvata lähes kaikissa elintarvikkeissa. Miljoonien ihmisten elämää on mahdollista parantaa ilman, että heidän tarvitsee luopua makuelämyksistä. NEOH keskittyy tällä hetkellä suklaatuotteisiin, ja sillä on kuusi eri tuotetta. Erityistä tuotteissa on se, että itse kehitetyn sokeria korvaavan kaavan ansiosta ne eivät vaikuta juuri lainkaan verensokeriin, ovat emäksisiä ja prebioottisia ja vapauttavat siten napostelun sen huonosta maineesta, eikä niillä ole kielteisiä vaikutuksia makuun tai makeutukseen. Lisäksi tuotteille on ominaista, että niiden kuitupitoisuus on korkea eikä niissä ole palmuöljyä, säilöntäaineita tai arominvahventeita.

Jakelu tapahtuu omien tuotemerkkien muodossa yrityksen verkkokaupan ja suurten kauppakumppaneiden, kuten REWE:n, Kauflandin, Sparin ja Amazonin kautta. Lisäksi tuotteita valmistetaan "white label" -tuotteina kolmansille osapuolille. Uusia elintarvikealoja, kuten leipomotuotteita tai makeisia, avataan kumppanuuksien kautta uusien tuotteiden kehittämisen yhteydessä.

Yritys toimittaa tuotteita B2B-kumppaneille yli 20 maahan. Keskeisiä markkinoita ovat Itävalta, Saksa ja Yhdysvallat. Tulevina vuosina ydinmarkkinoita laajennetaan edelleen ja Yhdistyneen kuningaskunnan markkinoita kehitetään.

Yrityksen tiedot

Yritys NEOH Invest AG
Johtoryhmä: Manuel Zeller
Osoite: Thaliastraße 32/1/22
1160 Vienna
Kaupparekisteri: Commercial court Vienna
Yritysrekisterinumero: FN 539776 p
Verkkosivusto: www.neoh.com
Perustamisvuosi: 2016
Toimiala: FoodTech, makeiset ilman sokeria
Työntekijöiden määrä: 18
Toimipaikat: 3
Facebook: www.facebook.com/NEOHeurope/

Ei lisättyä sokeria, 100 % makua

Beschreibung

Beschreibung

Chocolate Crunchille on ominaista sen suklainen maku yhdistettynä rapeisiin proteiinisipseihin. Korkean, noin 6 g:n proteiinipitoisuutensa ansiosta se on myös arvokas välipala jokaisen treenin jälkeen tai pienen nälän tyydyttämiseksi välillä.

Raspberry Crunch lanseerattiin yhdessä Chocolate Crunchin kanssa marraskuussa 2017, ja se on hedelmäinen vaihtoehto suklaiselle vastineelleen. Pakastekuivatut vadelmat antavat rapsakkaan patukkaan hedelmäistä makeutta ja virkistävän hapokkaan vivahteen.

Eksoottinen Coconut Crunch lanseerattiin kesällä 2019. Se levittää kookosaromillaan karibialaista tunnelmaa, ja se oli myös ensimmäinen NEOH-tuote, joka noteerattiin elintarvikekaupan karkkihyllyssä.

Hazelnut Crunch on NEOHin tämänhetkinen myydyin tuote. Se lanseerattiin syyskuussa 2021, ja se koostuu kaakaokermasta, jossa on hasselpähkinähiutaleita ja joka on päällystetty kahdella ilmavalla mutta rapealla vohvelilla.

Chocolate Bites lanseerattiin yhdessä Hazelnut Crunch -vohvelin kanssa syksyllä 2021. Ne ovat ensimmäinen NEOH-tuote välipalaystävällisessä bites-kokoisessa muodossa. Annospussi sisältää tusinan verran pieniä vohvelipusseja, jotka on täytetty herkällä hasselpähkinäkermalla.

NEOHin uusin tuote on vegaaninen Caramel Nuts -patukka. Se lanseerattiin lokakuussa 2021, ja se koostuu rapeista manteleista ja hasselpähkinöistä yhdistettynä kookoshiutaleisiin ja sokerittomaan karamellikerrokseen, joka on päällystetty tummalla vegaanisella suklaalla.

NEOH-sokerin korvike ENSO

12 vuoden intensiivisen tutkimuksen, innovatiivisten testaus- ja kehitysmenetelmien sekä jatkuvan jatkokehityksen jälkeen NEOH on kehittänyt sokerikorvausvalmisteen, jolla ei ole juuri minkäänlaista vaikutusta verensokeriin. Ja tämä mausta tai makeudesta tinkimättä.

NEOH-sokerin korviketta voidaan käyttää lähes kaikissa makeisissa, suklaapatukoista ja vohveleista suklaaseen, suklaabonboneihin, kekseihin ja paljon muuhun. NEOH laajentaa siis tuotevalikoimaansa jatkuvasti.

NEOHissa sokeria ei vain korvattu, vaan sitä täydennettiin ravintokuidulla ja monilla probiooteilla täydellisessä suhteessa omien tutkimustemme perusteella. Tuloksena on homogeeninen sokerinkorvike, joka maistuu erittäin hyvältä, makeuttaa kuten sokeri, ei vaikuta verensokeriin ja on hyvin siedetty. Ero tavanomaisiin suklaatuotteisiin:

  • Erinomainen maku

  • Ei lisättyä sokeria

  • Ei juurikaan vaikutusta verensokerikäyrään

  • 40 % vähemmän kaloreita kuin perinteiset makeiset

  • 5x enemmän kuitua kuin perinteisissä makeisissa

Asiantuntijat, kuten FMCG (Fast Moving Consumer Goods) -sijoittaja Heinrich Prokop (Clever Cloverin perustaja ja toimitusjohtaja), arvioivat, että NEOHilla on noin viiden vuoden innovaatioetu.

NEOH Zuckerersatzformel

Ei juurikaan vaikutusta verensokeriin

"Sokerittomuus" on makeisteollisuuden megatrendi. Yhä useammat tuotemerkit tulevat markkinoille sanomalla "ei lisättyä sokeria" tai "sokeriton". Lähes kaikissa tapauksissa joko maku on laiminlyöty tai tuotelupaus on vain pintapuolisesti oikea. Monissa tuotteissa käytetään nimittäin teollisen sokerin sijasta kuivattuja hedelmiä tai hunajaa, joilla on samanlainen vaikutus elimistöön kuin tavanomaisella taloussokerilla (glykeemisen indeksin vertailu). Myös makeutusaineet, kuten maltitoli, palaavat sokereina veressä korkealla prosenttimäärällä. Kokemattomille diabetesta sairastaville käyttäjille tämä on kuitenkin hyvin ongelmallinen asia. Siksi kyse ei voi eikä saa olla vain puhdistetun sokerin poistamisesta makeisista. On ratkaisevan tärkeää, että kaikki se, mikä näkyy veressä sokerina ja vaikuttaa siten elimistön insuliinintuotantoon, korvataan.

NEOH on yksi harvoista markkinoilla olevista tuotteista, joissa ei ole lisättyä sokeria, mutta joilla ei myöskään ole käytännössä mitään vaikutusta verensokerikäyrään. NEOH on tuotemerkki, joka saavuttaa ensiluokkaisia makuelämyksiä.

Vastuulliset tuotteet ilman ongelmallisia ainesosia

NEOH ei vakuuta ainoastaan maun ja verensokerikäyrän osalta. NEOHille laatu ja kestävyys ovat tuotteiden valmistuksessa tärkeimpiä prioriteetteja. Siksi kaikki raaka-aineet tulevat Euroopasta ja Yhdysvalloista, ja kaikki NEOHin johtoryhmän kannalta mahdottomat raaka-aineet on jätetty pois.

  • Palmuöljy, koska sen epäillään olevan syöpää aiheuttavaa ja koska sen viljely tapahtuu usein sademetsäalueiden kustannuksella, jotka poltetaan laittomasti uusien viljelmien vuoksi. 

  • Säilöntäaineet, joita käytetään edelleen joissakin makeisissa ja jotka saattavat aiheuttaa vakavia terveysongelmia

  • Makeutusaineet, kuten maltitoli, jotka sitten todella saavat verensokerin nousemaan uudelleen.

  • Makeutusaineet, kuten stevia, joilla epäillään olevan kielteisiä vaikutuksia suolistomikrobistoon ja siten immuunijärjestelmään.

  • Huolestuttavat stabilointiaineet - EU:ssa hyväksytyistä 51:stä stabilointiaineesta 18 on luokiteltu huolestuttaviksi.

NEOH-tuotteille ovat ominaisia myös seuraavat edut:

  • NEOH käyttää monia kasvikuituja, joilla on prebioottinen vaikutus mikrobiomiin ja jotka siten edistävät suoliston terveyttä ja immuunijärjestelmää.
  • Lisättyä sokeria sisältäviin makeisiin verrattuna NEOH on emäksinen ja edistää siten tervettä happotasapainoa, kun taas sokeri ylihapottaa elimistöä voimakkaasti ja edistää siten tulehdusta.
  • NEOHin sokerinkorvausseos voi korvata sokerin 1:1 missä tahansa tuotantoprosessissa vaikuttamatta makuun, koostumukseen tai hajuun.

Yrityksen historia

Perustaja Manuel Zeller rakastaa makeisia ja voi hyvänä päivänä syödä jopa seitsemän suklaapatukkaa päivässä. Urheilu- ja ravitsemustieteitä opiskelleelle ja intohimoinen jalkapalloilija perustajalle oli täysin selvää, että niin monen sokeripitoisen tuotteen käyttö ei edistä tasapainoista ja terveellistä ruokavaliota. Vasta vanhempiensa diabeteksen ja siihen liittyvien terveysongelmien myötä Manuel tuli todella tietoiseksi siitä, että sokerilla ei ole vain makea puoli. Siitä lähtien häntä ajoi ajatus löytää ratkaisu ongelmaan ja keksiä uudenlainen välipala, joka ei sisällä sokeria tai haitallisia ainesosia. Suklaa, jota voi napostella ilman huonoa omaatuntoa ja joka voi olla osa tasapainoista ruokavaliota, oli yksi tällainen tuote. Tämä oli visio, joka sai Manuel Zellerin toteuttamaan NEOHin ja antamaan kaikille niille, jotka haluavat luopua sokerista terveydellisistä syistä tai puhtaasti ravitsemustietoisuudesta, mahdollisuuden napostella iloisesti ja ilman katumusta.

Beschreibung

Liiketoimintamalli

Sokerittomien tuotteiden kehittämiseen perustuva Alpha Republic GmbH keskittyy kolmeen strategiseen liiketoiminta-alueeseen: tuotteiden markkinointiin ja myyntiin omalla tuotemerkillä NEOH sekä tuotteiden valmistukseen valkoisen merkin ratkaisuna kolmansille osapuolille. Tulevaisuudessa uusia elintarvikesegmenttejä on tarkoitus kehittää kumppanuuksien kautta ENSO-sokerin korvikkeeseen perustuvien innovatiivisten tuotteiden avulla. Ensimmäiset pilottihankkeet on jo toteutettu onnistuneesti. Yritys suojautuu jäljittelijöiltä myös kaksivaiheisella tuotantoprosessilla, jotta saavutettu tutkimuksellinen etumatka säilyy.

B2C-markkinointi ja oman tuotemerkin NEOH myynti

Pääpaino on Alpha Republic GmbH:n premium-suklaamerkissä NEOH. Sokeriton NEOH-tuotevalikoima koostuu tällä hetkellä neljästä patukasta ja kahdesta vohvelituotteesta, ja sitä on tarkoitus laajentaa tulevaisuudessa tasaisesti keskittyen suklaatuotteisiin. Sitä myydään sekä oman verkkokaupan että Amazonin kautta, jossa NEOH on lähes jatkuvasti eri tuoteryhmien (proteiinipatukat, hedelmäpatukat ja pähkinäpatukat) myydyin tuote saksankielisillä alueilla. Suurin osa myynnistä tapahtuu kuitenkin offline-myynnissä elintarvikkeiden vähittäismyyjien, kuten REWE:n, Sparin ja MPreisin kautta Itävallassa tai REWE:n, Kauflandin, Bünting Gruppe:n ja Edekan kautta Saksassa. Muita myyntipisteitä täydentävät OMV:n ja huoltoasemamyymälät sekä elintarvikeautomaatit. Pitkällä aikavälillä NEOH tavoittelee täydellistä listautumista kivijalkamyymälöihin kaikilla markkinoilla, joilla tuotemerkki toimii.

B2B-tuotanto white label -ratkaisuna

Lisäksi sokerittomia tai vähäsokerisia tuotteita valmistetaan kolmansille osapuolille white label -tuotteina. Referenssiasiakkaita ovat suuret yritykset, kuten Weight Watchers, Aldi USA ja It Works. Kaikkiaan tuotteita toimitetaan nyt neljään maanosaan ja yli kymmeneen maahan.

Tuotekehitys vahvojen kumppaneiden kanssa

Raaka-ainetta käytetään tällä hetkellä pääasiassa yrityksen omien tuotteiden valmistukseen. Ensimmäinen kolmansille osapuolille suunnattu hanke onnistui helmikuun 2022 alussa NEOH-kermakakulla, joka kehitettiin yhdessä REWE Itävallan kanssa ja joka on saatavilla kaikissa Billa Plus -liikkeissä. Toinen hanke toteutetaan vuoden aikana ravintolisäasiantuntija Biogenan kanssa. Tämän kehityksen ansiosta NEOH pääsee helposti markkinoille.

Vuonna 2023 kehitettyä sokerinkorvausraaka-ainetta on tarkoitus markkinoida laajamittaisesti B2B-sektorilla.

ENSO-sokerin korvikevalmisteen suojaaminen kaksivaiheisen tuotantoprosessin avulla

Sokerin korvikkeiden resepti on tällä hetkellä suojattu tiukalla salassapitosopimuksella. Nykyinen tuottaja valmistaa kuitenkin vain osan ENSO-sokerin korvikekaavasta. Toinen osa valmistetaan erikseen, sovitetaan yksilöllisesti kulloiseenkin tuotteeseen ja yhdistetään sitten kulloisessakin tuotantopaikassa luotuun perusseokseen. Tulevaisuudessa on tarkoitus perustaa erillinen tytäryhtiö ENSO-sokerin korvikeraaka-aineen B2B-markkinointia varten. Samalla perustetaan erillinen ENSO:n tuotantolaitos, joka toimii Alpha Republic GmbH:n oikeudellisessa omistuksessa.

Johto

  

Manuel Zeller, CEO und Gründer

Manuel Zeller

Perustaja ja toimitusjohtaja.

Manuel on NEOHin perustaja ja toimitusjohtaja. NEOH loi hänen visionsa terveellisemmistä välipaloista. Ennen kuin hän sitoutui 100-prosenttisesti sokerin vastaiseen taisteluun, hän hankki useita vuosia kokemusta Deutsche Telekomin ylimmästä johtotasosta ja tuntee hyvin digitaalisen markkinoinnin. Motivoivan, innovatiivisen ja strategisen työskentelytapansa ansiosta hän ja hänen tiiminsä haluavat toteuttaa visionsa ja tulla maailman innovatiivisimmaksi FoodTech-yritykseksi.

  

Alexander Gänsdorfer

Alexander Gänsdorfer

Perustaja ja kasvujohtaja

Alexander on NEOHin toinen perustaja ja kasvujohtaja. Entisenä uuden liiketoiminnan kehittämisen johtajana ja brändijohtajana hänellä on tarvittava asiantuntemus NEOHin kehittämiseksi ja sen nostamiseksi yhdeksi maailman johtavista makeisbrändeistä.

  

Patrick Kolomaznik

Patrick Kolomaznik

Perustaja ja talousjohtaja

Patrick on NEOHin talousjohtaja ja toinen perustaja. Hän on NEOHin tiimin talousasiantuntija. Hän on hankkinut tietämyksensä tältä alalta infrastruktuurista vastaavana varatoimitusjohtajana ja tunnettujen yritysten teknisenä johtajana.

  

Adel Hafizovic

Adel Hafizovic

Perustaja ja CSO

Adel on NEOHin CSO ja toinen perustaja. Hän on entinen yritysasiakaspäällikkö avainasiakasmyynnissä Asiantuntija uusien markkinoiden avaamisessa ja myyntikumppaneiden hankkimisessa, ja hän vastaa myös asiakaspalvelusta.

Yritysrakenne

NEOH Invest AG (liikkeeseenlaskija) on NARGin liikkeeseenlaskija, eikä sillä ole operatiivista liiketoimintaa. Se perustettiin SPV:nä (Special Purpose Vehicle) osana ensimmäistä osakeantia, jonka tarkoituksena oli antaa yksityisille sijoittajille mahdollisuus hankkia osakkeita NEOH-konserniin kuuluvasta NARGista. Liikkeeseenlaskija omistaa tällä hetkellä 5,57 prosenttia NARGin osakepääomasta.

NEOH INVEST AG (Liikkeeseenlaskija) (NIAG)

Liikkeeseenlaskija perustettiin 15. syyskuuta 2020 ensimmäisen osakeannin yhteydessä, ja se on NEOH-konsernin liikkeeseenlaskijayhtiö, joka käyttää tämän osakeannin tuotot operatiivisen yhtiön, Alpha Republic GmbH:n, (jäljempänä "NARG") pääoman korottamiseen. Liikkeeseenlaskija käyttää pääomankorotuksen varat hankkiakseen enintään 2,77 prosenttia lisää NARGin osakkeita liikkeeseenlaskijan nykyisen 5,47 prosentin osuuden lisäksi.

Osakkeiden liikkeeseenlaskun lisäksi liikkeeseenlaskijan liiketoiminta keskittyy holdingyhtiön tehtäviin, erityisesti kaikenlaisten sijoitusten hankintaan, omistamiseen ja hallinnointiin. Liikkeeseenlaskija aikoo pitää hallussaan enintään 20 prosenttia osakkeista tulevina vuosina vuoteen 2024 asti hankkiakseen NARGin.

Liikkeeseenlaskijan taloudellisena tehtävänä on siis hankkia NARG:lle omaa pääomaa sijoittajien ja liikkeeseenlaskijan nykyisten osakkeenomistajien laajentamista varten ja luoda erityisesti yksityisille sijoittajille mahdollisuus osallistua NARG:n taloudelliseen kehitykseen.

Sijoittajille, jotka ovat hankkineet liikkeeseenlaskijan osakkeita, olisi tiedotettava liikkeeseenlaskijan osuudesta NARG:ssa, mahdollisista tulevista osinkotuloista ja ennen kaikkea NARG:n arvon mahdollisesta noususta mahdollisessa EXIT-tapahtumassa, esimerkiksi osakkeiden listautuessa pörssiin tai NARG:n yhtiöosuuksien tai "omaisuuden" (osittaisessa) myynnissä.

Alpha Republic GmbH (NARG)

NARG on NEOH Groupin operatiivinen yhtiö. Yritys perustettiin vuonna 2016, ja se työllistää tällä hetkellä 18 henkilöä päätoimipaikassaan Wienissä, Itävallassa, ja Seattlessa, Washingtonissa, Yhdysvalloissa. Yhtiö saavutti tilikaudella 2021 noin 6 miljoonan euron liikevaihdon ja suunnittelee (arviolta) noin 10 miljoonan euron liikevaihtoa vuodelle 2022.

NARGin liiketoiminta muodostuu pääasiassa seuraavasti:

1. Omistetun sokerikorvausseoksen jatkokehittäminen

2. Tuotekehitys ja tuotteiden markkinointi laillisesti omistetulla tuotemerkillä NEOH

3. White Label -liiketoiminta (myynti eri tuotemerkillä)

4. Sokerin korvikeseoksen B2B-markkinointi

Omistusjakauma

NEOH Invest AG:n osakkeiden jakaminen

NEOH Invest AG:ssä yhtiön osakkeet kahdelta aiemmalta rahoituskierrokselta jaetaan yhteensä 453 yksityisen sijoittajan kesken.

Liikkeeseenlaskijan osakepääoma on 84 220 euroa ja se edustaa 84 220 osaketta. Näistä 70 000 osaketta on NIAG:n perustajien hallussa (69 999 osaketta Manuel Zellerin ja 1 osake Patrick Kolomaznikin hallussa) ja 14 220 osaketta, jotka yksityiset sijoittajat ovat merkinneet kahden NIAG:n pääomankorotuksen yhteydessä (osana kahta rahoituskierrosta Invesdorin kautta). Nykyisen Invesdorin kautta toteutetun rahoituskierroksen yhteydessä osakepääomaa korotetaan käteisvaroja vastaan yhteensä enintään 7 284 eurosta 91 504 euroon laskemalla liikkeeseen yhteensä enintään 7 284 uutta osaketta.

NARGin osakkeiden jakaminen

  • Perustajilla on tällä hetkellä noin 55 prosentin enemmistö osakkeista. Alpha Republic GmbH:n perustaja ja toimitusjohtaja Manuel Zeller omistaa 40 prosentin enemmistön Alpha Republic GmbH:n osakkeista.
  • Invest KG:ssä on hieman yli 40 sijoittajaa, jotka voidaan ensisijaisesti luokitella Family & Friends -segmenttiin.
  • Kohdasta "Sijoittajat" löydät joitakin strategisia sijoittajia, jotka ovat sijoittaneet suoraan GmbH:han institutionaalisina sijoittajina. Mukana on alan asiantuntijoita, kuten Dr. Albert Schmidtbauer (Biogena Groupin toimitusjohtaja ja omistaja) ja Heinrich Prokopp (Gutscher Mühle Traismauer GmbH:n toimitusjohtaja), konsultointitoimistoja, kuten Demner, Merlicek ja Bergmann tai warda, sekä suosittelijoita ja brändilähettiläitä, kuten ammattitennispelaaja Dominic Thiem tai DFB-jalkapalloilija Jonathan Tah.
  • Invesdorin joukkorahoituskierrosten kautta hankitut yksityiset sijoittajat on koottu NEOH Invest AG:hen (NIAG). NIAG:llä ei ole operatiivista liiketoimintaa, joten se on Alpha Republic GmbH:n (NARG) puhdas rahoitusväline. NIAG omistaa tällä hetkellä 5,57 prosenttia NARGin osakkeista. Keskipitkällä aikavälillä NIAG:n on tarkoitus hankkia enintään 20 prosentin osuus NARG:stä osakkeiden liikkeeseenlaskun kautta toteutettavien pääomankorotusten avulla.

Varojen käyttö

Beschreibung

Tuotevalikoiman laajentaminen

Enintään 500 000 euroa:

Tuotevalikoiman laajentaminen 5 uudella tuotteella.
 

Beschreibung

Uuden henkilöstön rekrytointi ja myynninedistämistoimet

Enintään 1 050 000 euroa:
Uuden myyntihenkilöstön palkkaaminen ja mainostoimien laajentaminen uusien tuotteiden tunnettuuden lisäämiseksi.

Markkina

Taloudelliset tunnusluvut

Kirjaudu sisään

Sisältö on saatavilla vain sijoittajille jotka ovat sijoittaneet tähän rahoituskierrokseen.

Kirjaudu

Yrityksen arvonmääritys

Kirjaudu sisään

Sisältö on saatavilla vain sijoittajille jotka ovat sijoittaneet tähän rahoituskierrokseen.

Kirjaudu

Exit skenaariot

Kirjaudu sisään

Sisältö on saatavilla vain sijoittajille jotka ovat sijoittaneet tähän rahoituskierrokseen.

Kirjaudu

Riskit

Kirjaudu sisään

Sisältö on saatavilla vain sijoittajille jotka ovat sijoittaneet tähän rahoituskierrokseen.

Kirjaudu

Tietoa annin ehdoista

Kirjaudu sisään

Sisältö on saatavilla vain sijoittajille jotka ovat sijoittaneet tähän rahoituskierrokseen.

Kirjaudu

Päivitykset

Ilmoitus:

Tässä päivitysosiossa löydät muun muassa vastauksia meille tulleisiin sijoittajakysymyksiin. Näytetyt vastaukset ovat peräisin asianomaiselta yrittäjältä, ja ne on siksi merkitty vastaavasti. 

Invesdor ei suorita erillistä tietojen tarkistusta rahoitusvaiheen alkamisen jälkeen.

Onko sinulla kysymyksiä yritykselle? Lähetä ne meille suoraan osoitteeseen service@invesdor.com.

PÄIVITYS 06.05.2022: Sijoittajien usein kysytyt kysymykset (UKK/FAQ)

Mistä löydän yleiskatsauksen siitä, miten osake on kehittynyt viime vuosina? Minkä osingon se on saanut aikaan?

NEOH Invest AG: "Osake laskettiin liikkeeseen ensimmäisen kerran vuonna 2020 100 eurolla. Vuonna 2021 osana toista kierrosta osaketta tarjottiin 108,05 hintaan Invesdor-alustan kautta. Yhtiö keskittyy vahvasti kasvuun, mikä näkyy osakkeen hinnassa arvonnousun kautta. Osingonjakoa ei ole suunnitteilla seuraavaan 3 vuoteen."

Ausgezeichnet als Top-Innovator 2021

Ausgezeichnet als Top-
Innovator 2021.

Wir sind Testsieger im Test der Euro am Sonntag gemeinsam mit dem DKI: Beste Unternehmensfinanzierung

Ausgezeichnet mit dem deutschen Exzellenz-Preis.