Valitusprosessi
Jos sinulla on valitus Invesdorin tuotteista tai palveluista, voit lähettää valituslomakkeen osoitteeseen service@invesdor.com.
Vahvistamme valituksen vastaanottamisen 2 työpäivän kuluessa sen saapumisesta. Ilmoitamme sinulle 10 päivän kuluessa, hyväksytäänkö valitus, ja selitämme syyt, jos valitustasi ei hyväksytä.
Saat vastauksen valitukseesi 20 työpäivän kuluessa. Jos vastauksen antaminen viivästyy, ilmoitamme sinulle valituksesi käsittelyn etenemisestä 20 työpäivän kuluessa. Oneplanetcorwd International B.V. pyrkii joka tapauksessa kaikin tavoin siihen, että 30 työpäivän määräaika ei ylity.
Kun vahvistamme, että olemme vastaanottaneet valituksesi, ilmoitamme sinulle, mihin osastoon tai työntekijään voit ottaa yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää, ja mainitsemme tulevat määräajat.
Jos valituksesi käsittelyn kannalta olennaisia tietoja puuttuu, pyydämme niitä. Tämä voi viivästyttää valituksen käsittelyä.
Valitukseen liittyvä viestintä tapahtuu kirjallisesti ja sähköisesti. Erityisestä pyynnöstäsi viestintä voidaan toteuttaa myös paperilla.
Oneplanetcrowd International B.V. pitää sisäistä valitusrekisteriä, johon tallennetaan valituksista, yhteydenotoista ja lopullisista päätöksistä johtuvat toimenpiteet.
Oneplanetcrowd International B.V.: n sisäisen valitusrekisterin tietoja säilytetään 5 vuotta. Tietosuojaa koskevia säännöksiä noudatetaan koko ajan.
Valitusta käsitellessämme pyrimme aina löytämään rakenteellisen ratkaisun ongelmaan, varsinkin jos kyseessä on valitus, joka toistuu useammin lyhyen ajan sisällä. Haluamme huomauttaa, että valituksia käsitellessämme noudatamme aina sijoittajien yhdenvertaisen kohtelun periaatteita emmekä voi antaa oikeudellista neuvontaa.
On huomattava, että valituksia, jotka liittyvät olosuhteisiin, jotka ovat valituksen esittämishetkellä tapahtuneet yli vuosi sitten, ei käsitellä.
Invesdorin työntekijöistä tai yhteistyökumppaneista, joita valitus koskee, keskustellaan aina asianomaisen henkilön kanssa, ellei tätä ole nimenomaisesti vastustettu.